Pegasos world

Nu sitter vi här inomhus och vilar våra stekta kroppar. 26 grader i  skuggan och strålande solsken är inte den bästa uppladdningen inför kommande träningspass. Vi har haft flera lärorika timmar både på plan och vid teoritavlan som gjort oss redo inför seriepremiären.

Eftersom resans syfte även är att vi spelare ska komma varandra närmare, har vi haft diverse lagaktiviteter varje dag. Bäst hittills är helt klart nykomlingarnas inkilningsnummer som ni ska få se en video av lite senare...



Kommentarer
Postat av: malin

Era stjärtar jag vill också ha sol! jag har endast fått massa pigment, RUNT MUNNEN?! Ser ut som jag har musch.



Träna på så ses vi snart :D

2010-05-03 @ 19:35:25
URL: http://malinsskoog.blogg.se/
Postat av: sofia

det haglar här?!inte okej...



gud va härligt ni ser ut att ha det! :D se till att njuta nu sista tiden och sen ses vi på söndag när jag kommer och hejar på er i premiären! kram till alla underbara alagare :P

2010-05-05 @ 16:15:49
Postat av: LG

Sådärja ! Själv är jag 3 mil bort i Belek med mina Bräntis fotbollselever.

Jag är het som en pistol och brun som Mark McNeil. Och fystränare malin är hemma och vit som bakpulver. Underbart !

LG52

2010-05-05 @ 22:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0